Sunday, July 4, 2010

安静

finally done my assignment!
huh..!
today went many printing shop but all cant print my assignment
cos thy pc din have the illustrator software
ask me to chg file =="
but luckly finally print out d
DONE :)
but...still got one assignment...
mind map...
have to get a presentation on thursday
wuu~~~~

i did a stupid thing...
when i back from setapak from puchong...
i forget to bring my key @_@
swt........
i really always blur blur de...aiyoyo

---------------------------------------❤--------------------------------

*又到了[心情站❤]

今天..我看见了她的部落格...
我看见了她对你的在乎

虽然我有点犹豫她是否真的在乎
还是只像别人跟我说的..她只是要赢...
可是...
在那忧郁的同时里我感受到她爱你真诚

她体贴
她温柔
她顺你意

我不体贴
我不温柔
我不顺你意......
你不喜欢我做的我都去做
这就是我们分开的原因吧...

看见了她对你的好
我傻笑了一下
知道...现在的你是幸福的...
是开心的...

我也很应该彻底地离开了
不应该再打扰你的生活..和你们的生活...

我会常常想起你
想起从前的我们
想起我们的回忆

对不起..
我不是刻意地想起
而是....
从来没忘过

我们有太多太多的回忆了...
有开心的
有伤心的
有满足的
有失望的

但....

那都是美好的

我们已是过去式........

你...你们...要幸福

让她给你我给不到你的快乐

一切都结束了❤

No comments:

Post a Comment